meble decoupage

Oto najbardziej czasochłonna praca decoupage jaką wykonałam do tej pory, na dodatek jedna z pierwszych. Odnowienie jednego łóżka zajęło mi ok 5 dni.

Były to ok 40 letnie meble stojące na strychu, właściwie przeznaczone na spalenie, jednak dałam im drugą szansę, bo się uparłam, że to zrobię i że mi wyjdzie :).

Podobają mi się meble w starym stylu, a te łóżka są zupełnie inne od teraźniejszych dzięki dużym rzeźbionym zagłówkom. Mebelki stanowią komplet, po zsunięciu tworzą wypasione małżeńskie łoże, wtedy zagłówek wygląda najokazalej.

Pomalowałam je farbą łososiową, a żeby nie zatracić ich „wiekowości” postarzyłam je metodą shabby chic oraz dodałam efekt łuszczącej się farby cracklem jednoskładnikowym. Starodawny, wiejski efekt uzupełnia bawełniana biała koronka.

Tata usunął stare sprężyny a w ich miejsce wbudował nowe stelaże, na których położyłam nowe materace. I mebelki gotowe! Nic tylko leniuchować:)

Tak się rozpędziłam, że odnowiłam stary stolik z piwnicy, który był zakupiony oryginalnie w komplecie razem z tymi łóżkami. Po tylu latach znowu razem… 😉

Obecnie mebelki stoją w jeszcze nie wykończonym pokoju i nie są używane, ale pomieszczenie już klimacik ma;)

2 thoughts on “meble decoupage

Skomentuj

