Wieniec Bożonarodzeniowy z papierowej wikliny

Na wieniec miałam mnóstwo pomysłów.

Koncepcja nr 1

ozdoba Bożonarodzeniowa wieniec handmade

Koncepcja nr 2

wieniec papierowa wiklina DIY

Koncepcja nr 3

stroik Bożonarodzeniowy handmade

A ostatecznie powstał jeszcze inny.  Choć do tej pory nie wiem który pomysł był najlepszy, ale ogólnie z wykonania jestem zadowolona. Ozdoba wkrótce zawiśnie na drzwiach:)wieniec adwentowy Bożonarodzeniowy  DIY

JAk zrobić wieniec?

1. Zrolować duuużo kartek gazety, pomalować je białą farbą

papierowa wiklina2. Następnie wycięłam z kartonu koło i  również pomalowałam je na biało.

kółeczko:)

Później owijałam koło papierowymi rolkami, wkładając jedną w drugą, aby tworzyła się jedna ciągłość. Ostatnią końcówkę przykleiłam. krok po kroku o papierowej wiklinie tu -> http://manualni.pl/jak-zrobic-papierowa-wikline/

Na końcu to co najprzyjemniejsze, czyli ozdabianie…

 

Skomentuj

