fartuszek kuchenny diy

Tworzenie różnych ozdób użytkowych typu poduchy spinki, broszki to jedna z czynności sprawiających mi największą przyjemność. Z okazji urodzin dostałam maszynę do szycia, która niewątpliwie ułatwia mi te robótki. I tak oto dzięki niej (dopiero się ze sobą oswajamy:) powstał fartuszek kuchenny w żywych kolorkach pasujących do mojej kuchni. I te grochy… zupełnie mnie uwiodły w pasmanterii.

Fartuszek powstał też z konieczności, gdyż drugą moją pasją jest kuchnia i eksperymentowanie z nowymi smakami a przy robieniu ciacha czy pierogów jakoś dużo mąki zostaje na spodniach;)

fartuch kuchenny handmade

fartuszek diy

fartuszek handmade

fartuch kuchenny diy

One thought on “fartuszek kuchenny diy

Skomentuj

