domowe krakersy

Wiem wiem, to nie blog kulinarny, ale krakersy wyszły tak pyszne, że musiałam się podzielić tym pomysłem z innymi. Może ktoś poświęci troszkę czasu i również przygotuje sobie (z tej porcji) 4 blaszki świetnych chrupiących przekąsek.

Skorzystałam z przepisu http://coolinarnie.pl/2013/06/9113/krakersy-paprykowe choć przeglądając przepisy internetowe większość z nich powiela ten sam. Zamiast margaryny dodałam masła. Piekłam ok 10 min w 180st.

Ciasto podzieliłam na 4 części. Tak powstały kółeczka z ostrej i słodkiej papryki, żółte rąby z curry, trójkąciki z ziołami prowansalskimi i paseczki z prażonym sezamem<- moje ulubione:)

My mamy dzisiaj filmowy wieczór z krakersami:)

Zachęcam wszystkich do spróbowania

domowe krakersy

One thought on “domowe krakersy

Skomentuj

