rurki z kremem

Podczas sobotnich zakupów nabyłam blaszane foremki do robienia rurek z kremem, które od dawna mi się marzyły. Oczywiście tego samego dnia już musiałam je wypróbować.

Podsumowując: koszt niewielki, pracy sporo ale smak… nieskromnie powiem… niebo w gębie.

Wrzucam efekt mojej pracy i przepis na bloga, bo uważam, że warto wypróbować. Pyszne, tanie i prezentujące się niczym smakołyk z dobrej cukierni.

rurki z kremem budyniowym

rurki z kremem

formy do rurek z kremem

Przepis na rurki:

http://domowe-wypieki.com/rurki-z-kremem/

Krem zrobiłam z przepisu:

http://www.uwielbiamgotowac.com/2013/11/krem-budyniowy-przepis-podstawowy.html#.U7BBTrF9lBp 

(dodałam tylko 1 łyżkę mąki i sok z 1 limonki oraz otartą z niej skórkę)

Z podanych proporcji wyszło 47 rurek, ale są uzależniające i znikają w mig:)

One thought on “rurki z kremem

Skomentuj

