tort z pampersów

Idąc do świeżo upieczonych rodziców godzi się przynieść coś dla dzidzi. Ale paczka pampersów wygląda … jak paczka pampersów, a ja lubię coś pokombinować gdy mam troszkę czasu i zmieniłam paczkę na modny ostatnio w internecie torcik z pieluszek. Jestem z niego bardzo dumna, bo to pierwszy taki mój wytwór i nawet całkiem udany.

tort z pampersów

Muszę przyznać, że nie wiem czy tak wyglądałby efekt gdyby nie pomoc mojego milusiego brata, który pomagał mi zawiązywać pieluszki;)

Użyłam:

43 pieluszek

pary skarpetek niemowlęcych

3 patyczków do szaszłyków

do ozdoby kolorowa organza, tiul, wstążki i sztuczne kwiaty

jako oczu u „skarpetkowych ludzików” można użyć gotowych oczek, ale jako że takowych nie miałam, zrobiłam je z plastrów po tabletkach i kulek bibuły

Etapy wykonania:

1. Każdą pieluszkę skręcaliśmy i obwiązywaliśmy białą nitką. Gotowe układaliśmy w okrągłym naczyniu. Ułatwiło to nadanie kształtu, a po skręceniu odpowiedniej ilości obwiązałam je wstążką i już miałam gotową  warstwę.

torcik z pampersów - jak zrobić

2. Kolejną warstwę zrobiłam w odpowiednio mniejszym naczyniu. Połączyłam je za pomocą patyczka do szaszłyków.

tort z pieluszek jak zrobić

3. Kolejny etap to ozdabianie tortu materiałami.

4. Na kolejne 2 patyczki nawinęłam pieluszki, związałam nitką i owinęłam je organzą (jest biała i nie widać jej na zdjęciu dobrze). Plastikowe oczka przykleiłam klejem na gorąco do materiału a nie pieluszki, dzięki czemu wszystkie nadają się do użytku. Założyłam ludzikom czapeczki ze skarpetek i za pomocą patyczków umieściłam je na torcie.

tort ze skarpetek i pieluszek DIY

5. Ostateczne wykończenie wierzchniej warstwy kwiatami, materiałem i voila:)

tort z pieluszek diy

Może skrócony  kursik kogoś zainspiruje i też zechcecie odwiedzić znajomych z podobnym prezentem.

One thought on “tort z pampersów

Skomentuj

